Hon som inte är 18

Hello my dearest♥


Kom precis hem från mormor, har ätit middag där eftersom mina föräldrar är i Köpenhamn. Vet ni vad jag har gjort idag, fullständigt oväntat? Jobbat. Med bollskolan. De ringde vid nio och behövde akut hjälp, men eftersom jag sov med Martin kunde jag inte komma förrän efter lunch.  Hann i alla fall avverka tre grupper, kändes som om jag aldrig varit borta! Var tyvärr tvungen att avboka mina planer med Manda, förlåt tusen gånger än en gång för det! Blev erbjuden jobb igen, men kommer inte tacka ja dels på grund av bekvämlighetsskäl och dels på grund av föräldrarförbud. Det är så ovärdeligt skönt att inte ha uppbundna tider på helgerna att anpassa sig till, jag har så mycket mer tid över (som ändå allt som oftast känns knapp).

Ikväll ska jag.... plugga. Medan de andra tjejerna drar ut på krogen ska jag alltså dra fram religionsboken och sitta och häcka i soffan. Som tur är kommer Martin hit! Han får vara på mitt rum medan jag är där nere. 



Vi har två godispåsar, två påsar chips samt en naturgodispåse. Guess we'll be alright!


Kommentarer
Postat av: freud

<3

2010-09-26 @ 10:21:51

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0