Hejhej hemskt mycket hej!

Helluu! Blir ni förvånade om jag säger att jag nyss tittat på partiledardebatten på Svt? Förmodligen inte eftersom I'm the geek nr 1. Bör förmodligen avhålla mig ifrån att diskutera politik de närmaste dagarna här i bloggen, blir lite enformigt för er som av någon bisarr anledning faktiskt inte är särskilt intresserade av det (hur man nu inte kan vara det. Ni bryr er alltså inte om hur er vardag ska ta form?).

Annars då kan vi sammanfatta dagen med svett, slit och kärlek. Nu längtar jag ihjäl mig efter min fina pojkvän, sängen är odrägligt tom! Jag ska väl ta och hoppa in i duschen och därefter slå läger framför Sex and the city, det var ett tag sedan nu!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0