Hej från datorsal på p4!

Woooohoo, fredagen är kommen! Just nu sitter jag på min svenskalektion och ska jobba vidare med mitt projektarbete. Stämningen i datasalen är dock inte så studiemotiverande. Mittemot diskuteras kokainintag på toaletten. På min vänstra sida tittar Pontus på nakenbilder och på min högra Oscar spelar datorspel. Och ja, ja jag bloggar ju i och för sig.

Efter skolan ska jag och några andra spillevinker från klassen åka in till stan och kolla på två ytterligare skivlokaler, ska passa på att möta upp min babyboy också! Ikväll var egenligen avsikten att jag och Issa med bihang skulle se Europe på Grönan, men på grund av bristade intresse verkar det tyvärr inte bli av. Vi ska istället hem till Tove och äta middag tillsammans med några raringar, därefter blir det p-p-p-p-p-p-ARTY!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0