Harry Potter-land!!!

Åhh, sitter inne och kollar på Harry Potter-lands hemsida och längtar som en toking tills jag åker dit! Shit. Nu sitter jag och kollar in webshopen... Tror jag behöve det här:


En Ravenclaw-dräkt! Jag tror att jag skulle hamnat i det elevhemmet nämligen. Ravenclaw är för de intelligenta och ambitiösa. Där eller Slytherin (som gör allt för att nå framgång). Men vill helst inte förknippas med det senare.. Mörktets härskare är ju trots allt arvvingen till Slytherhins grundare.. Ruskigt!!



Kuddar! Jävligt fula i och för sig, men tänk vad ballt att ha dem i rummet!


En trollstav från Ollivanders! När jag åker till Harry Potter land kan man köpa en där som har "valt" en själv!



Kommentarer
Postat av: Manaddddddddd

HAHHAH ÅH UNDEBRART!

2010-09-07 @ 20:59:05
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: .....

när ska du åka dit? :O

2010-09-13 @ 20:11:44
Postat av: Anonym

okej,, :P

2010-09-14 @ 02:57:08

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0