Happy friday

God afton! Har just varit på mysig tjejmiddag för att fira Mallanbrallan som just fyllt 18 år (grattis igen hjärtat!). Var tvungen att bege mig hemåt när de stora tjejerna tog bussen in mot krogen för att förväntansfulla möta nattens festligheter -ja, det är stundtals tråkigt att vara blotta sjutton år! Å andra sidan har jag ju fördelen att få krypa ner i sängen framför några Sex and the city-avsnitt, så helt tokigt är det förstås ändå inte. Förutom det faktum att det hade varit roligare att parta loss på en cool klubb. Och möjligtvis den lilla detaljen att jag längtar ihjäl mig efter min underbara ♥pojkvän♥. Jag har väl sagt att han är världens bästa? ♥Hjälp, vad kär jag är♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Taack sötnos:)

2010-09-05 @ 21:33:46

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0