Attraction

Sådärja, nu har jag pluggat färdigt för idag! Den officiella vilodagen är ju trots allt på söndagar, så jag tycker inte alls som Nisse att jag bröt mot några regler när jag pluggade på en lördag!

I väntandes tider sitter jag med en håglös blick och hoppas på att telefonen ska ringa, så att jag vet när my boy tänkte återinfinna sig här. Hans mobil är helt död och vet inte hur efterhängsen flickvän jag vågar vara som ringer hans kompisar åsyftandes att få mig ett snack? Jag håller ut tills klockan åtta! Så länge ska jag gå ner till vardagsrummet och besöka min bror som tittar på något, antagligen meningslöst, program. Som tur är har vi fyllt kylen med glass, eftersom Hänky nästan inte kan äta något annat med sin nyopererade hals ♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0