ÄNTLIGEN VAL!

Hoohooo alla finisar! Jag har just kommit hem och väntar på middagen. Till förrätt blir det svampsmörgås  (mamma har tydligen spenderat hela dagen ute i skogen tillsammans med några vänner och plockat svamp) coch till huvudrätt oxfilé med tillbehör! Ohh likey likey! Själv har jag spenderat dagen i armarna hos the love of my life, någon som är lite småavis på att jag har världens finaste pojkvän måhända? Ikväll släpar han sig dessutom ända hit för att valkvaka tillsammans med mig! Åh, satans så spännande det kommer bli! Det är helt sanslöst att jag inte får rösta!!! Min familj har gjort ett avtal. Vinner de rödgröna skandalöst nog, så tar vi vårt pick och pack och lämnar Sverige. KOM IGEN MODERATERNA♥


Just det, en liten passus för dig Nils... Jag har rotat fram en annan mössa!!

 

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0