4 månader!

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 4 underbara månader! Man skulle ju kunna tro att vi därav spenderar dagen i sängen framför en film/på ett café med ett fat kärleksmums/på bio där vi ser på en romantisk komedi i spänningsfyllda mörkret. Som ni av detta säkertligen förstår, så gör vi ingetdera! Jag slängde i panik ut Mart för ett tag sen för att komma till bukt med min ångest inför projektarbetet och beta av böckerna jag har släpat hem. Jag är så stressad! För det första, så har jag ingen frågeställning och vet därför inte vad det är för någon information jag söker. För det andra, är jag inte hundra på ämnet. Hade föredragit att skriva om ätstörningar, så nu vet jag inte om jag gjort det arbete jag redan gjort i onödan i det fall att jag ändrar mig. Helvete, skulle legat kvar i sängen med älsklis istället och struntat i det här tills dess att jag har tankarna på banan igen.



Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0