You can say "baby can I hold you tonight"

Åh satans väder! Dagena ursprungliga planer var Skansen med älskling på dagen och sedan höstpromenad med min underbara West bland orangea och röda löv nu på kvällen. Passade inte riktigt ihop med det här duggregnet tyvärr. Nu är West på väg hit hur som helst, ska bli fantastiskt att ses igen, var sjuukt länge sen! Mycket att ta igen med andra ord. Undrar för övrigt vad det var för något polispådrag här i Tyresö igår kväll? Säkert fem polisbilar med sirenerna på, helt vilda, sökandes efter något för mig okänt här i krokarna. Jäkla banditer. Jag har aldrig gjort någonting olagligt. Eller jo, druckit förstås. Och rökt ett par enstaka gånger när jag trodde det var rhäftigt och coolt. Men aldrig, aldrig tagit något eller någonting annat i den stilen. Inte ens fuskat på ett prov. Min lärare Fredrik brukar kalla mig moral-Anna. Tror det ligger en poäng i det.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0