Kulkul, välspenderad dag.

Vart i helvete försvann tiden? Jag har suttit i tre timmar med min samhällsuppgift - utan att egentligen ha skrivit någonting. Produktivt! Helt stört, förstår inte vad jag har gjort. Nu är jag helt blind också, ser ju inte vad som behövs förbättras. 7 ynka sidor får den gå på också, bra att jag skridit över till 8 och fortfarande inte fått ur mig allt det som behövs för att göra uppgifterna rättvisa. Nu skickar jag in skiten ändå. Usling är jag, hinner inte ens träna imorgon eftersom jag har en till stor uppgift den här veckan. Nu längtar jag till helgen! På fredag ska jag och Marty pussas och vara med varandra, på lördag ska jag fira Viktor som fyller 18 imorgon och slutligen på söndag ska jag eventuellt träffa min kompis Frederika från jobbet, vore helt underbart, hoppas jag hinner med det! Nu ska jag deppa och skicka in min uppgift som är helt total ofullständig, men mer ryms inte om jag inte ska skena iväg uppemot i alla fall 10 sidor. Funderade på att minska textstorleken, men upptäckte att jag redan gjort det en gång. Mindre än 11 är inte läsbart. Crap. 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0