Sovmorgon med my love

Åhneeej, bara jag som verkligen känner mig ledsen för Blondinbellas och Nils skull?! De kändes som radarparet, men nu verkar det som om Blondinbella förskönat derad "perfekta" förhållande en hel del!


It's over now.............

Annars då, fortfarande kvar i sängen med älsklingen, ingen av oss börjar frörrän kvart över tolv idag. Vi leker "knips-på-tung-leken", sjunger och kör snabbmassage. Nu ska vi försöka ta oss upp! Min intensiva skoldag har kortats ner till bara tre lektioner idag, sköönt, och därefter är det städning och BP som gäller!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA?! Har dom gjort slut? Håller med dig... Usch!

2010-10-22 @ 17:23:37

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0