Söndagsinlägg

Mitt i söndagsmiddagen - i pausen mellan huvudrätt och efterrätt - slänger jag ur mig någonting publicerbart. Väntar på att min älskling ska komma, ikväll ska vi mysa i sängen framför Sex and the city. Hade för övrigt jättetrevligt hemma hos Viktor igår, fram tills dess att huset invanderas av 94:or. Däribland min bror. En tämligen onykter sådan, bör tilläggas. Felicias största dröm gick i uppfyllelse, tråkigt nog för henne efter att hon redan tagit avsked. När jag såg Henke dansa nere på bottenvåningen i en klunga av småkids, kände jag att det var dags att tänka på refrängen. Man kan väl kalla det en princip, jag festar inte med nyblivna sextonåringar. Särskilt inte om jag är besläktat med en av dessa. Jag och min pojkvän gick hem genom natten och åt framför ett avsnitt av Satc. Någon timme senare kom Henrik insläntrandes med halvkoll på motoriken.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0