Resten av dagen

Jag vet inte varför jag hoppade över hälften av dagen i min tidigare resumé. Efter skolans avslut vis halv sex åkte jag till centrum och mötte upp Fellan&Aro. Skulle introduceras till biojobbet som jag övertar under höstlovet, när Fellan är borta i Falkekberg och på den hemska kryssningen jag avskyr (eftersom i princip alla mina 18-åriga - efter kryssningen forna - vänner åker på den). Gick ju bra, inga särksilda konstigheter med att bära upp och ner godiskartonger! Kilade in på Lindex också en sväng och köpte en underbar halsduk, som också är en luva. Den senaste tiden har jag sannerligen legat i på halsduksfronten, 4 stycken inom loppet av 2 veckor. Kom hem, åt middag, åt choklad, läste tidningen, rabblade igenom mitt engelskatal jag ska hålla imorgon. Nu ska jag fortsätta läsa Tre sekunder och dricka vaniljkaffe!

PS: Äääääääälskling, du måste fixa min header!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0