Plugggggggar

Heej! Håller på att gå igenom alla enkätundersökningar jag gjort idag, går sjukt segt, men jag är så lättad - min hypotes verkar överensstämma med resultaten! Nu måste jag pausa, har kramp i lillfingret som alltid befinner sig i en stel, konstig position när jag skriver på datorn. Den liksom fladdrar i luften. Ska börja fixa med middagen om en timme, har bjudit min man över också eftersom jag har studiedag imorgon och därför kan gosa så mycket som jag vill med honom ikväll! Som ni vet brukar jag ju läsa min egen blogg rätt ofta, och jag kan bara konstatera att jag verkligen kan låta så töntig! Kanske är det för att jag får min och Fellans förlöjligande röst i huvudet, men vissa meningar är verkligen.. Hallå? Jag skulle inte direkt säga dem i verkligheten. Som det där med "moral-Anna" som jag skrev igår. Haha, jag skrattar åt mig själv och min egen nördighet.

Förresten är min bloggdesign under progress. Har satt Martin på uppgiften, han förvånade mig med att vara usel och inte förstå programmet, men inom några dagar hoppas jag på en förändring. Har förstått att bloggen för de flesta är hälften svart och hälften vit? Irriterande, på min dator är den bara vit. Håll ut, I will make my blog sparkle♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0