Orienteraren

Tidigare idag på morgonkvisten flög jag, Tove, Issa, Fell och Nima fram som vettvellingar genom Tyresös skogar och presterade ett välförtjänt MVG - precis på håret, förvisso. Vi har hoppat, ramlat, kämpat, slitit, svurit, svettats. Turligt nog hade vi kartläsaren Issa med oss, kan ha haft en (blygsam) del med vår framgång att göra. Jag tar själv på mig ansvaret för att vi var nära att missa MVG-gränsen eftersom att vi kom efter först när jag bestämt ansåg mig veta precis vart en kontroll låg, när den senare mot min övertygelse visade sig vara på ett helt annat ställe.

Nu har jag dammsugit och moppat här i huset och ska göra mig iordning inför ikväll när vi ska fira Isselo! Ska försöka bege mig dit i tid så att jag kan vara en god vän och hjälpa till med förberedelserna! Jag har en finne i min armhåla, hoppas det inte märks.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0