Möte, nötter, banan, DH. Typ det handlar det om

Jag började dagen med ett möte. Kändes proffsigt, underbart och helt fantastiskt. Åh vad jag längtar tills jag går ut gymnasiet nu! (Vissa dagar är min sinnesstämning helt annan, då jag kvävs av ångest inför momentet studenten). I vilket fall, var mötet med kommunpolitikern Martin Nilsson angående mitt projektarbete som rör främlingsfientlighet. Han var otroligt trevlig, och det blev ett givande samtal. Han peppade mig också till att återuppta mitt MUF-engagemang, ännu en sak jag trodde att jag skulle ha tid med nu när jag inte jobbar. Ska ta tag i det så snart som möjligt, för blir jag inte jurist vill jag bli politiker!

Nu har jag ätit upp min naturgodispåse på ungefär 10 min. Det kanske är något slags rekord jag bör registrera någonstans? Tillsammans med mitt bananätande. Jag slukar en banan på ett fåtal sekunder. Jag ångrar det alltid senare, för jag älskar banan och önskar jag kunde njuta en längre tid av dem. Ikväll är det DH. Jag betvivlar starkt det faktum att jag kommer titta på det. DH:s success har stagnerat och är nu på väg neråt, enligt mina prognoser.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0