Min värlsdrevolutionerande teori

Håll i er nu, för nu kommer någonting som är avgörande för hela världsbilden! Jag har nämligen nått av en invigelse som ger oss svaret på det som filosofer i århundranden har diskuterat: hur kan det vara möjligt att universum är oändligt? Jag vet. Jag har kommit på det! Jag förstår inte varför reaktionerna runt mig inte riktigt varit fullt så imponerande och hänförda som jag väntat mig, men jag antar att det kommer när chocken har lagt sig! Såhär lyder min nyskapta teori: Universum växer ständigt därför att alla själar ska få plats. Efter döden ansluts i min mening allas själar i unversium, men det blir ju rätt trångt eftersom alla människor och djur sedan jordens begynnelse ska samsas om utrymmet - därav måste unversum expandera! Jag måste nästan skicka in det här någonstans! Ska bli kul att ta emot Nobelpriset!


Kommentarer
Postat av: Cammie

Haha så söt tanke :D

2010-10-25 @ 16:55:08

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0