Men jag ska fixa till min blogg

Ett ytterligare inlägg i den rätt så tråkiga och avmätta blogg jag bedriver ska härmed klottras ned i något slags egoistiskt syfte att själv komma ihåg vid senare tillfälle vad jag hade för mig. (Jag läser ungefär fem bloggar, men mest frekvent läser jag min egen).

Jag sitter vid köksbordet och pluggar. Har ägnat mig åt en tråkig idrottsuppgift och projektarbetet (det senare har jag kommit varken framåt eller bakåt med.. suck). Älsklingen sov här inatt, men honom skjutsade jag ut fort som ögat. Mjukisbyxor, en bulle på huvudet och avskavt nagellack. Jag är förskräcklig. Ska nog börja fixa mig för kvällen strax så att jag kan förmå se på mig i spegeln igen. Ska på tjejmiddag hemma hos Nellie för att fira att hon fyllde 18 tidigare i veckan, mysigt! Vill apropå det passa på att tacka Issa för igår!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0