Måndag!

Har kommit på ytterliga saker til min pensionärs-lista: jag spottar aldrig ut tuggummin på marken (fåglarna kan faktiskt dö!!!) och jag bäddar alltid sängen på morgonen.

Kom nyss hem från skolan och har ätit lunch. Antagligen lite för mycket, mår illa. Ska förmodligen sätta mig ner med mitt projektarbete ett tag nu. Har redan pluggat det allra viktigaste, hastade ner ett engelskatal imorse under tiden Martin fortfarande sov sött som en liten prins. Tog sedan bussen med honom och hoppade av i centrum för ett litet ärende. Var sedan självständigheten själv, köpte en latte och läste ur Tre sekunder innan skolan började för dagen. En lektion på måndagar, guess that's okey.


Pedagogisk bild. Man lägger väl främst märke till min tumme. Min pappa-tumme.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0