Lördag

Gissa vem som vaknade 11 idag?! För en gångs skull vaknade jag och älskling upp tillsammans! Tyvärr tyckte jag sen att det blev lite stressigt, skulle träffa min fina vän Emma klockan två. Visst, ingen rusning direkt, men jag verkar älska att stressa även när jag inte behöver det. Ett invant mönster på något sätt? I alla fall, åkte in till stan och träffade Emma som jag inte träffat på ett.. halvår. Skandal! Jag och Emma är barndomsvänner och lärde känna varandra när jag bodde i Sollentuna som liten. Våra föräldrar träffades på BB! Jättekul att ses igen, förstår inte vart tiden tar vägen. Jag käner mig som min mamma som alltid står med almanackan i högsta hugg och planerar in en middag med sin vän i telefon två månader framåt, men på något sätt fylls veckorna snabbt.

Nu sitter jag och äter lite, vrålhungrig. Det värkte i magen när jag kom hem! Om ett tag ska jag börja fixa mig, ikväll ska jag till Viktor som fyllde 18 häromdagen! Det vankas både middag och party, ska bli asroligt, förväntar mig en underbar kväll. Jag och Maggan har köpt några lustiga shotglas till honom, den bästa är den med texten "allt är sossarnas fel". Nu sa jag ner och hämta mer yoghurt!

 
Ja. Jag tar töntiga bilder. Det medges.

Kommentarer
Postat av: fell

Vad tittar du på?

2010-10-16 @ 17:50:34
Postat av: Anonym

Något JÄTTEintressant på golvet!!!!!

2010-10-16 @ 18:41:23

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0