Lite glädje finns alltid

Kan någon titta följande videoklipp utan att upptäcka sig själv sitta med världens bredaste leende? Sånt jävla skönt bröllop!




Kom precis hem från 70 min spinning med Fellson, fann ett knep som gav mig lite extra motvation att trampa ännu hådare på pedalerna, var rätt slut när passet var avklarat. Hemma väntade oxfilé, gorgonzolaost och potatiskroketter, thank you mama!  Kvällens vidare planer innefattar fortsatt läsning av Tre sekunder, naturgodis och telefonsamtal. Just det! Jag och Fells har planterat en gigantisk förändring i våra tankebanor.. Någonting svart, någonting kort. Herre jesus, längtar!

Kommentarer
Postat av: is

http://www.youtube.com/watch?v=zbr2ao86ww0&feature=player_embedded

2010-10-25 @ 21:37:23

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0