Kvar i skolan

Sitter i biblioteket, har egentligen redan slutat med eftersom jag signat upp mig på samtliga elevuppdrag som finns att åta sig så väntar numer en del möten utanför skoltid. Idag är det programråd, jag och Nisse ska driva idén om kaffemaskin i vårt nya Sam-sam-rum och jag ska även försöka få skolan att bidra till vår student (quess that won't happen, min skola är så snål att den varken har på element eller delar ut kranvatten i cafeterian). Under tiden jag väntat på att mötet ska börja har jag letat upp ett recept jag ska laga ikväll, lagar middag en gång i veckan. Det ska bli...

Champinjonfisk
... Champinjonsfisk. Antar att min färdiga produkt inte alls kommer likna den äkta varan på bilden. Älsklingen kommer också över och ska delta i måltiden, antar att jag bör göra mitt bästa för att visa upp mina godafärdigheter som framtida fru!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0