Jag suger.

Örhm. Jag vill inte övervärdera min egen prestationsförmåga, men det händer faktiskt ytterst sällsamt att jag tycker att en skoluppgift är svår. Avancerad, krånglig, krävande, javisst, men svår? Nej. Men nu minsann sitter jag här och fnular på min psykologiuppgift och jag är på gränsen att ge upp! Jag känner mig helt usel!! Mitt svar på sista frågan blir helt enkelt inte bra! Otillräckligt så det smällar om det. Om det är något jag har lärt mig av alla mina år som överambitiös och överdriven pluggis är att när man sitter och tittar tomt på datorskärmen så ska man avsluta. Ta en paus från arbetet, så att man kan se på det igen med nya ögon om ett tag. Helt några dagar, då blir det enklare att kritisera vad man skrivit och komma med nya infallsvinklar. Det tråkiga är att uppgiften ska vara inlämnad imorgon, ja, jag är ute i senaste laget för omväxlingens skull. Can't see that will ever happen again?! Helvete. Kul inlägg för övrigt. Missat träningen har jag ju också gjort.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0