Jag kommer alltid vara en pluggis

Heej! Åh jag har pluggat i ett par timmar nu för att hinna ikapp med projektarbetet, första utkastet ska in imorgon. Lämpligt nog var alla lektioner efter lunch inställda idag (något tekniskt fel i matsalen, tydligen får de inte hålla kvar eleverna utan mat i magen) så jag hann svänga förbi biblioteket i centrum. Fick med mig en hög med socialpsykologiska böcker hem. Vissa tycker det är jobbigt att plöja sig igenom sida efter sida, men om man har rätt motivation och intresse blir det sällan tråkigt. Psykologi är skitroligt! Köpte givetvis standardformatet som energitillskott: vindruvor och naturgodis. 


Nu ska jag göra någoning som ligger mer i tonåringens naturliga intresse, nämligen sitta vid datorn utan något egentligt ändamål. Blir den vanliga internetrutten: Blondinbella, Kenza, Manda och Tess, Maja och Elli, Maggan, min lärare Fredrik samt facebook. Jag är dödstrött, råkade kolla liiite för länge på Sex and the city igår (jag går ju i vanliga fall och lägger mig vid absolut senast halv elva, men nu minsann höll jag ölgonlocken uppe ända till halv ett!!!!).

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0