Jag kommer aldrig kunna bli en buddhist

Sådär, har precis traskat hem från Nellie! Nu är det ju i vanlig ordning nämligen dags för utgång för de som har åldern inne (däribland tillhör varken jag, Maggie eller Marre). Har hur som helst varit jättetrevligt! Själv har jag också kommit till insikt om att jag hatar mitt löshår. Alltså verkligen kopiöst mycket. Vill bara slita ut det!!!!!!!! Det tråkiga är att mitt egna hår är i så jävla dåligt skick att det inte tåls att visas för allmänheten; det är torrt, risigt och brunt. Så snart jag kan ska jag införskaffa mjukgörande medel för håret, leave-in-balsam typ. Åh. Jag vill shoppa. Massor med nya saker. Hittade en endaste liten pinal när jag var inne i onsdags. Två, om man räknar med hårnålar. Inte för att leka modeblogg eller något.... Men de här ska jag köpa:

 
Från Sco****

Nu ringde Mart mig precis för att meddela att sin ankomst är nalkande! Han har lovat mig massor med massage (egentligen till igår men jag somnade typ 30 min efter att han kommit hit, hehe... Kul tjej han har). Puss alla festprissar där ute, den 9 januari (födelsedag!!!) är jag på banan igen!


Kommentarer
Postat av: issa

jag vill också shoppa!!!! i veckan? jag vill ha dom där skorna

2010-10-03 @ 17:09:25
Postat av: Anonym

men då är det krig! vi shoppar på fredag?!

2010-10-03 @ 19:24:01

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0