Isvindar över Tyresö

Det är knappt hållbart att vistas utomhus om kvällarna längre, det är så sjuuuukt kallt!!!! Så måste man ju härda också, är inte särskilt smart att bylta in sig i vinterjackan redan. Då klarar man ju aldrig den riktiga vintern. Kul inköp det blir för övrigt, den nya vinterjackan. Måste de kosta en miljon? I alla fall hastade jag hem från bussen i ruskigt tempo, glädje när man når ytterdörren och kan stiga in i värmen. Kvällen bestod av Hellenius hörna tillsammans med mamma och Henrik, pappa är och festar loss på Justitiedepartementet eller Regeringskansliet och jag saknar honom för han har varit borta två dygn nu. Inte på festen hela tiden då alltså. Nu har jag precis sagt godnatt till älsklingen och är därmed redo att sova. Imorgon ska jag ha en mamma- och brordag inne i stan, sådana dagar är alltid så mysiga♥

PS: Bästa läsare. Med tanke på den genanta tomheten i kommentarsfältet gällande föregående inlägg, anser jag mig vara berättigad till att dra slutsatsen att ni inte heller är så impade av denna sanning? Är jag den enda som tycker att den är briljant?


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0