I wanna give you my wedding ring

Heej ♥ Ligger i sängen med Martymart, vi äter godis och lyssnar på musik så som:




Jag tror att jag vill att den här spelas på vårt bröllop! Den är så in i helvete vacker! Hör när de sjunger "wedding rings", det är då vi byter ringar och kysser varandra som man och hustru! Åhhh, min älskling är så förbannat underbar.

Idag har jag annars skrivit högskoleprovet. Trots att jag tillägnat mig en sömn på cirka 3 timmar och jag både av den ena och den andra anledningen var totalt utmattad och tom, gick det ändå rätt bra. Orddelen gick som en dans! När det äntligen var över åkte jag till min fina, fina vän Fellan på Racket. Jag har så fantastiska vänner, en sån fantastisk familj och en sån fantastisk pojkvän, jag blir så lycklig över det! Det hjälper till när ens egna förmåga till självöverlevnad är otillräcklig.

Kommentarer
Postat av: Cam

Åh, världens finaste låt ju!!!

2010-10-25 @ 17:10:26

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0