I plugget

Är på plats i bibblan, förbereder min enkätundersökning för mitt projektarbete! Håller nu på att skriva ut 360 sidor papper, kul att gå igenom det sen! Måste häfta ihop skiten också, tre och tre. Sedan beger det ut i klasserna och hoppas att alal svarar enligt min hypotes. Min hypotes är för övrigt att lågutbildade tenderar bli mer främligsfientliga än högutbildade. Har en en radda bra argument för det också, längtar efter att få komma igång med själva skrivandet! Ska kontakta en sista person också, en person i SSU som inför årets valrörelse var aktiv i främlingsfientlighetsfrågor. Ska försöka boka in ett möte! Nu måste jag gå och kolla till kopieringsmaskinen så att den sköter sitt arbete, puss♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0