I have nothing but love for you

Morgon: Vaknade pigg som en mört vid halv nio, åt frulle med päronen. Jag är verkligen en morgonmänniska! Hann både plugga religion och övningsköra med pappa innan Martymart vaknade.
Förmiddag: Jag och Mart gjorde iordning varm choklad som vi hällde över i en termos samt smörgåsar och tog en tur till Nyfors. Jättemysigt!!








Eftermiddag: Träning, BP. Kul fakta: jag och Fellan har tyngst av alla på ben, inklusive ledarna.
Nu: Har precis ätit middag, är lökig och ofräsch. Ska titta på Sex and the city resten av kvällen.
Övrigt: Ok. Såg nyss mitt skolfoto. Jag kan inte förstå att jag är så sanslöst ofotogenisk?! Blir alltid ett skogsmonster, astråkigt!! Jag hatar kort. Allvarligt. Jag hatar det verkligen.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0