Godmorgon!

Helt totalt otippat, så har jag precis ätit frulle. Notera att klockan är efter tolv. Det blev trevligt igår, fast det var nog ändå bäst innan vi drog till själva festen. Satt ute hela kvällen (förvisso självvalt) så blev rätt nerkyld, och när jag skulle gå hem tog jag sällskap av några grabbar som verkligen var tvungna att släpa fötterna efter sig = ännu längre tid ute i kylan. Strax efter att jag kommit hem så dök Martin upp och somnade bredvid mig. Jag vet inte alls vad jag ska göra idag, Martin och hans vänner ska i vilket fall gå bus eller godis.... Antar att det blir en chilldag: sex and the city, läsa, äta, möjligen plugga. Men jag har som standard att inte plugga på lördagar, så tror jag skippar det. Hörs senare, puss!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0