FRIDAY

Helluuuuuu! Kom nyss hen, har satt på ris åt mig och Henkisen som får äta middag ensamma ikväll eftersom mamma och pappa är ute med ett par vänner. Har haft en underbar eftermiddag, dock något varm eftersom det var varit fantastisk höstsol hela dagen. Efter skolan promenerade jag och Issa  till centrum, köpte nåt skräp och fikade på Espresso House. Kan inte hjälpa bli att undra... Är slöhet en nödvändig kvalikation för att bli anställd på EH? Jag har då aldrig snabbt och smidigt kunnat beställa mig ens en latte, allt tar hundra år, och det gäller oavsett vilket Espresso House jag befinner mig på. I vilket fall så drog jag mig vidare mot stan runt tretiden för att möta upp Frederika som jag inte träffat på flera månader. Vi slog oss ner på caféet i Stadsteatern vid Sergels torg, supermysigt att ses igen! Nu ska jag fixa till mig inför ikväll, som sagt så har Helin sin 18-årsfest ikväll. Om bara någon timme ska jag träffa Marre och Liza för att föra lite, så det är hög tid för mig att slänga på mig lite smink och någonting i klädväg!

 
Mmm, Felicia, det var någon som sa någonting roligt som jag log åt.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0