Fabulous friday

Har precis moppat, dammsugit och putsat med Queen på högsta volym i bakgrunden (Queen delar numer första plats tillsammans med Enya på min idol-lista)! Jag har ju valt att inte jobba längre, så jag är anställd här hemma istället. Så sjukt skönt! Man skulle ju kunna tro att jag därmed har en massa ledighet, men så är det på något sätt ändå inte, för tiden går fortfarande inte ihop och jag hinner inte alls med alla de saker jag hade velat. Men det har ju garanterat underlättat i alla fall! Men den där boken jag hade tänkt skriva har det ju inte direkt blivit någonting av.

Nu sitter jag och väntar på min älskade man som är på väg hem från jobbet! Vi ska laga middag tillsammans ikväll, och senare ska vi nog träffa Fell och Philip!

 
Här är bilder på när jag mitt i all effektivitet i skolan helt plötsligt tog bilder på mig själv.


Kommentarer
Postat av: elin

Enya är fasen läskigt bra :)

2010-10-15 @ 23:21:14
URL: http://elinha.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0