Ett inlägg om chokladsparsamhet som kanske är tråkigt att läsa

Min bror är en sann sparare. Aldrig snål, tvärt om, men sparsam. Han fyllde år den 12 augusti och fick massvis med choklad eftersom han likt resten av familjen äääälskar det. Men tror ni han för den sakens skull åt upp det i ett nafs (som jag garanterat hade gjort)? Icke då. Den här fina samligen går idag att hitta på hans skrivbord:



Tre utsökta chokladkakor är minsann fortfarande nästan helt orörda. Henrik är en sådan person som klarar av att äta en chokladbit om dagen, så att han riktigt kan njúta av den sensationella smakupplevelsen. Tur att han är generös och låter mig speeda upp farten lite, annars lär han ju ha kvar sin ranson fram till jul.

Nu ska jag läsa och tänka på min ♥underbara pojkvän♥. Han är som zenbuddhismen - går inte att förklara med ord!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0