Do not play the replay buttom on this day

Haft en förjävlans helvetisk dag. Totalt ytlös under hela skoldagen till följd av obrukbart löshår med gigantiska tovor so inte han redas ut innan det var dags att klampa iväg till skolan, tidigt som attan är väl värt att nämnas. Jag som alltid brukar vara pigg som en lärka på morgonkvisten var helt sjutk seg under hela morgonen, tur var det väl att jag ens hann kasta på mig lite smink. Helt ur fas, med andra ord. Hade som tur var endast två lektioner men på vägen hem mötttes jag av en otrevlig överraskning som sannerligen fick mig att skälva. Kom hem och grävde ner mig i plugg, visste ni att jag inte rört en enda skolbok under helgen? Men payback time gör sig alltid påmint. Var så inne i min samhällsläxa att jag höll på att missa bussen till gymmet, turligt nog ringde Fellan i grevens tid och försatte min totala koncentration ur balans. 70 min spinning stundade, men det var ju så givet en dag som denna att våra platser på scenen var upptagna. Den här dagen var verkligen ett äkta måndags-exemplar (måndagsexemplar betyder att något särskiljer sig på ett negativt sätt från den övriga uppsättningen av någonting, i detta fall veckodagar, för den som inte fattade), det enda positiva var väl mitt strålande MVG på religionsprovet. Nu ska jag titta på Satc, Carrie har precis blivit tillsammans med Aidan igen!!!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0