Det utsatta offret uppdaterar

Okej, jag har haft en skräcknatt, överdriver jag när jag är sjukt uppjagad för denne bedragare som tagit kontakt med mig? Men DET ÄR MINA PENGAR som verkligen inte bör hamna i händerna hos någon kriminell. Efter lite research har jag kommit till underfund med att jag förmodligen ertappat någon med bedrägeriformen phising. Har försökt ringa Nordea nu på morgonen här ifrån skolbiblioteket men det var ju självklart att man var tvungen att ha någon personlig kod som jag inte har en susning om vad denna kan tänkas vara. Fyfan för bedragare, fyfan för kriminella, fyfan för oärliga människor. Nu ska jag återgå till mitt skolarbete, projektet står på schemat i de kommande tre timmarna. Den här fredagen ser ut att bli riktigt bra (förutom att jag skälver av oro inför bedragaren, nej jag kommer inte sluta tjata om honom <----- utgår ifrån att det är en man). Efter skolan ska jag nämligen åka in till stan och möta upp min fina Frederika som jag jobbade med innan, har inte setts sedan i somras! Ska bli supermysigt. Därefter framåt kvällen ska jag fira min pangpolare Helin som fyller 18 år imorgon, min plan är att supa så pass mycket att jag inte känner den isande kylan när jag går hem. Hörs!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0