Det har skett!

Hello all you gorgeous ♥ Har precis käkat, utsvulten som en varg efter ett ihärdigt BP-pass med påföljande löpning. Jag sitter med en stark känsla av att hålla på att bli utsatt för bedrägeri via Eniros köp-&säljsida där jag lagt ut mina i princip oanvända Converse till salu, mest för att se om någon nappade. Har fått en underlig intresseanmälan från någon med mycket konstig svensk grammatik (jag misstänker en sorts internet-språköversättningssajt) som vill att jag ska skicka dessa skor till hennes påstådda son i Nigeria, eftersom han ska fylla år. För detta betalar hon mig betydligt mer än mitt utsatta pris, trots att jag i mitt första svar var villig att sälja dem för en hundring billigare. Jag vädrar fara!!! Är asrädd och vill absolut inte svara henne längre och försöker för stunden frenetiskt få bort min annons, livrädd att hon (han?) på något sätt ska kunna hacka sig in på mitt konto. Panik! Jag har stött på en bedrägare!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0