Bad feeling, go away

Egentligen har dagen varit rätt kass, men som älskling påpekade så blir den alltid vad vi gör den till. Hade en katastrofdag utseendemässigt, inga kläder och till på råga klippte jag av mig allt hår. Det var sjukt slitet och behövdes verkligen, men nu mår jag psykiskt dåligt och vill montera ner all världens speglar och gå i ide tills dess att det växt ut igen. Helvete också, nu ska jag fan färga det svart. Men vad jag har gjort idag, förutom att ha gnällt över världsliga ring, är att ha pluggat, fikat på EH med Marty, tränat med Fellan och tills alldeles nyss varit på bio med Fells&Aro. Vi såg Himlen är oskyldigt blå och när låten med samma namn låg som bakgrund kände jag att det finns bedrövligare saker här i livet än att ha klippt av sig håret. Himlen är oskyldigt blå, Ted Gärdestad, spelades på morfars begravning och alla minnen av den hemska perioden återkallas snabbt när jag plågar mig själv med att lyssna på den. Jag har haft en konstant känsla av oro i magen hela dagen, vet inte riktigt vad den beror på. Ska läsa nu de sista timmarna innan jag går och lägger mig, förhoppningsvis motas känslan bort.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0