9 okt

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbar höstdag♥ Vaknade upp tillsammans med Martymart, något ur form, lättpåverkad unge, efter gårdagens bravader hemma hos Jennifer. Mmmmmycket trevligt! Desto mindre härligt var det förstås när jag och Martin var tvungna att åka hem eftersom bussarna aldrig går och en väntan på 35 minuter i centrum i 40 minusgrader hägrade över oss. Jag ska skriva ett klagobrev till SL och understryka vikten av att förbättra busskommunikationerna under natten! I alla fall fick vi hoppa med i en taxi och kom hem bara lite genomfrusna. Ikväll ska jag först ha middag här hemma med farmor (som är på besök från Dalarna) och mormor som gäster. Därefter ska jag och Mart antingen ha vår andra officiella dejt i en biosalong, eller så ska vi bowla tillsammans med Tove, Frida och några av hans kompisar!  

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0