5 underbara månader

Så var den här skoldagen över,hur produktivt tror schemasättarna egentligen det blir med lektioner fram tills halv sex? Stormvarning är det ju minst sagt ute också, kul att den här vintern förutspås bli den kallaste på tusen år. Can't wait!! Nu sitter jag i alla fall och letar efter resor till höstlovet. Mina tidigare resekompanjoner Fred och Mag har allt som hastigast bytits ut efter tragiska omständigheter, nu är jag på weekend-jakt tillsammans med Issa och Tove istället! Vore så uuunderbart att komma iväg ett par dagar (och helst ha tillträde till krogen som mindreårig också...). Patis eller Berlin är det som ligger närmast till hands för tillfället! Måste dock skjuta letandet åt sidan ett tag, dags att laga vilda järpar med svampsås till middag! Jag har förmodligen en lika stor aning som er vad "vilda järpar" är för något, men det såg gott ut på bilden i alla fall. Ikväll kommer för övrigt Martymart hit, det är nämligen vår 5-månadersdag! ♥ Hoppas han vill kolla på Desperate housewives som har nypremiär klockan 21.00!!!





Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0