10 okt

Hooooohooo alla pluttegullisar! Har precis käkat middag efter ett stenhårt bp-pass, jag är så trött i armarna att det är ansträngande att skriva på tangentbordet. Det lär med all sannolikhet bli en kväll i sängen framför Satc med vanligt godis och naturgodis! Först ska jag dock umgås i vardagsrummet med familj och farmor, hon åker hem igen imorgon. Ska bara orka duscha först så att jag kan använda min dundermirakelkur för håret jag köpte i fredags när jag och Issa var inne och shoppade. Nu ska mitt hår bli starkt, glänsande och tjockt (i alla fall om man tror på etikettinformaionen)!

Vet ni hur gryyyym jag var idag förresten eller? Jag körde på motorvägen!!! Sån sjuuuukt härlig känsla! Körde ända till Älta och lämnade av famor hos hennes låtsas-barnbarn. Lagom till när jag kom hem vaknade älsklingen upp, hinner alltid med en massa saker under tiden han sover. Igår blev det bowling förresten, dock enbart med Mart och Henrik (gissa hur överlycklig Henrik var!). Helt underskattat nöje, sjukt roligt! Tyvärr förlorade jag, vilket sved eftersom jag och Martin hade slagit vad om 15 min massage till vinnaren... Detta pris skulle jag förstås själv se mer som en bestraffning när det är jag som utför det, jag är tråkigt nog en usel massör.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0