UTTRÅKAD

Alltså jag är nära en kräkattack, helt allvarligt, så sjukt uttråkad har jag blivit av mitt pluggande. Har i 5 timmar kämpat med att sammanställa mina enkätundersökningar, nu pallar jag fan inte mer. Har kvar att redovisa tre klasserns resultat i cirkeldiagram, men ska se om jag får tillbaka livsgnistan ikväll istället. Jag måste ut nu, andas, röra på mig, kan inte sitta stilla under så här lång tid! Det är dessutom jättevackert höstväder ute.... Typiskt. Om några timmar ska jag hur som helst ha en pappa-och-bror-dag. Mamma åkte nyss till Prag med jobbet, så pappa tog dagen ledig för att kunna umgås med mig och Henrik. Vi ska först åka in till Gamla stan och äta där i krokarna, och därefter ska vi på hockeymatch, givetvis AIK som spelar (pappa och Henrik är hängivna fan). Tycker faktiskt det är rätt kul att kolla på hockey, särskilt när det blir slagsmål. Nä nu ska jag fixa mig och ta en promenad - själv.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0