Usel gymmare.

Min buss till gymmet går om 3 min. Jag är inte på väg dit. Känner mig som en pinsam usling, vill nästan ringa till gymmet och be om ursäkt! Men jag kaan verkligen inte idag, håller definitivt på att bli sjuk (jag är inte klen, detta är på riktigt) och det vore så olämpligt. På lördag ska jag nämligen på FN-rollspelsutbildning, och den vill jag verkligen inte missa! Det är en utbildning som gör mig behörig till att jobba som ordförande vid FN-rollspel, ska faktiskt bli anställd av Tyresö nästa år! Det sorgliga är bara att jag redan bytt om, för jag hade ändå för åsikt att släpa mig iväg till gymmet. Får väl kompensera med att vara extra duktig på söndag istället! Nä nu ska jag äta upp min apelsin och fila lite på mitt blogginlägg till min klass globaliseringsblogg!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0