Torsdagsförehavanden

På gränsen till spyfärdig. Har nämligen precis kört spinning, vilket i sig är helt i sin ordning och ingenting särdeles dödsframkallande. Jag betraktar mig som en sann veteran, jag och Fellan ska till och med cykla Vättern runt i sommar, 30 mil, ingen fara för oss. Synd att vi inte kan ta med oss torsdagsgruppen bara (♥Hogge, den barnslige, astmakvinnan♥). I vilket fall, det jobbiga idag bestod i att jag på fem blanka proppade i mig mat innan jag rusade till bussen. Kom hem fem i sex, och tio över gick bussen igen. All denna mat hotade redan efter en kvart in i passet med att komma tillbaka upp igen, rätt obehagligt. Har annars haft en supermysig dag hemma hos älsklingen på Värmdö, vi har kollat på Solsidan, dansat, fånat oss och bakat kladdkaka med oboy istället för kakao (men vi glömde bort tiden, så kakan blev inte så jättesmarrig direkt efter att ha varit i ugnen en halvtimme för länge). Nu ska jag duscha av mig och sedan läsa hela kvällen!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0