Sometimes everything just is... right

Först och främst: tack Felliflue för den nya designen!! Det var verkligen hög tid för förändring, nu hoppas jag att den inte längre är hälften vit och hälften svart längre (för mig har den aldrig varit det, så jag kan inte avgöra).

Teatern idag var faktiskt riktigt rolig! Efter föreställningen tog vi en fika med Helge, Hjördis (mormors tvillingssyster) och hennes vän innan vi strosade vidare runt på stan en liten stund. Köpte väl med mig något skräp, man vet aldrig riktigt vad det är man kommer hem med. Det är ju nästan jämt bortglömt ett par dagar senare, och absolut helt försvunnit inom loppet av ett par veckor. Nu har vi lite släktmiddag här hemma och har precis ätit upp efterrätten, blir en fortsatt lugn kväll med godis och choklad (ska bara fösa ut Henke ur rummet först, eftersom han i vanlig ordning tror att han ska vara med på min och Martins filmkväll). Först ska vi bara brottas allihop i sängen med William, han är i högform!

 





Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0