Slöhet är hemskt.

Jaha, min produktiva och aktiva dag gick ju rakt åt helvete! Jag har inte gjort någonting vettigt alls, förutom spinningen alldeles nyss som i och för sig var jävligt kämpig. Tränaren: Nääämen! Vi har några minuter över! Vad sägs om en... BONUSLÅT?! Kändes måttligt bra efter att jag och Martin bakat chokladbollar precis innan. Nä usch, bra att jag har skola imorgon så att det blir lite sprutt. Det är som Martin säger, jag är liksom alltid stressad även när jag inte gör något. Det är nog faktiskt då jag är som mest stressad, får panik över att vara hemma en hel dag. Blri helt hetsig och uppjagad, har svårt för att njuta av en bra film mitt på dagen. Det kan vara skönt ibland, särskilt om det spöregnar och åskar ute, men annars så... Nä, a woman needs work! Inte ens pluggat har jag gjort idag, usel som jag är, får bli en heldag på onsdag istället för att ta igen för min lathet. Nu ska jag duscha och sedan läsa fram tills Hollywoodfruar börjar! Extra kärlek sänds till Felicia som är hos sin man i Falkenberg, kommer sakna dig under veckan♥


Kommentarer
Postat av: flax

1) jag känner precis likadant, det är fullkomligt fruktansvärt, hellre skola fan än slöhet än hel dag. känner det nu, ligger bara ytlös och kollar film, men det känns inte så jobbigt eftersom jag är med min man, men hade jag varity sälv, FRUKTANSVÄRT!!!!!!

2) Kärlek till dig också! Saknar dig Northface

3) Mycket fin bild på dig och martymart!

2010-11-23 @ 12:45:13

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0