Sjuk!

Jag är sjuk. Anade att någonting var fel imorse när jag inte ens var sugen på frukost. Kunde dessutom inte andas genom näsan (täppt) så var helt torr i munnen efter att ha legat och vädrat den hela natten. Var den där extremt sexiga flickvännen som snarkat hela natten i sin älsklings öra. Somnade om efter att ha konstaterat att jag inte skulle kunna bege mig till skolan och vaknade inte förrän halv tolv igen. Sedan dess har jag bara legat och gosat med älskling, kollat på Sex and the city och ätit. Nu gick just Martin för att träffa sina vänner som han hade lovat att göra redan igår, så lär väl ha helt sinnessjukt tråkigt resten av dagen. Antar att jag får plöja igenom hela Satc-boxen. Jag som hade planer idag tillsammans med mormor, vi skulle julbaka och lyssna på Måns Zelmerlöfs nya julskiva! Dessutom behöver jag plugga. Istället får jag ligga och lata mig i sängen framför teven, inte helt dumt, men betydligt dummare än alla de alternativ som finns. Särskilt när jag är själv också, usch så värdelöst. Borde nog sätta punkt på det här klagoinlägget. Hörs senare om jag har någonting gladare att komma med! Nu ska jag återinta position säng.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0