Shoop shoop, inleder lovet med PLUGG

Det verkar som om jag har en inbyggs väckarklocka under vardagar, det är ju annars helt sanslöst att jag vaknar upp 06.50 av mig själv. Drog mig ändå kvar i sängen framför två Sex and the city-avsnitt innan jag traskade upp och åt frukost. Nu ska jag sätta igång med att plugga! Måste verkligen jobba med både projektarbetet och med psykologin under lovet, men ska försöka få projektet undanstökat nu under de första dagarna så att en del av ångesten kan släppa. Åh, nu vill jag bara ta en sista minuten till varmare breddgrader, ligga på stranden och dricka Pîna Colada, bada bland vågorna, gå barfota i sanden, ligga på en luftmadrass i vattnet....






Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0