Så himla givet

Ibland är jag särskilt tröttsam. Som idag. När jag upptäckte att jag klippt sönder mitt nya bankomatkort och duktigt sparat det gamla. Gick ju åt helsicke när jag skulle köpa en ny, fantastisk kjol och lite underkläder (Mart!) och fick uppleva en pinsam situation där kassörskan besvärat log och undrade om jag verkligen hade pengar på kontot. Ringt upp Nordea nu som tack och lov har dygnet-runt-service och beställt ett nytt. Härligt, en vecka till med kontantlån från brorsan. Fan. Nu måste jag ju egentligen läsa igenom svenskan tills imorrn också, men det ät något med min hjärna, den stängs av vid nio och är därefter inte mottaglig för information. Tror det blir en sväng ner till köket där chokladen väntar. Låter lite mer lockande, tyvärr.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0