Perfect day

Tjohoooooooo babes! Kom precis hem och är redan på G iväg igen, *busy*. Har spenderat dagen tillsammans med hela familjen, mamma och pappa hade tagit ledigt för att vi skulle kunna ungås alla fyra. Vi tog en långpromenad på Djurgården och avslutade med lunch på fantastiska Ulla Winbladh som ligger där. Mysigt, jag älskar min familj så himla mycket♥ Vi har allihop en sådan bra relation till varandra, präglad av respekt, glädje, omtanke och mängder av kärlek. Dröjde mig kvar i stan en stund när resten begav sig hem, tanken var att köpa en ny höstjacka och helst ett par till skor, men det var fullständigt omöjligt i folkvimlet. Köpte dock någonting annat, hehe, men det är en hemlis! Nu ska jag göra mig redo för kvällens bravader: först middag för Frida som anslutit sig till de artonåriga och därefter busstur till Värmdö där min underbara pojkvän bor. Ser ut att bli en kanonkväll, hoppas ni också får en!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0