One step closer to the future

Hejhej! Har precis satt mig ner med en kopp te, clementiner och knäckebröd. Jag är sjuk! Åtminstone på god väg att bli det, har tveklöst något virus i kroppen, känner mig helt mör liksom. Blir med andra ord ingen träning idag, känner mig som en riktigt katastrofal usling... Har i alla fall motionerat runt på Saco-mässan under eftermiddagen med Issa! Eftersom jag redan vet vad jag vill bli så gick jag mest runt och samlade på mig ännu mer idéer till sabbatsåret, det verkar bli ett körigt år! Pratade i alla fall lite med en från Stockholms universitet som läser juridik, iihhhh ni anar inte vad jag längtar! Så mäktigt, så mäktigt, åh det är verkligen precis vad jag vill syssla med. Jobbigt för alla er som ännu inte kommit på vad ni ska jobba med *ler*.



Och just det, igååååår då!! Mötet gick för det första jättebra, Magnus var jättetrevlig och hade till och med en bok med sig till mig! Jag var dock en timme för tidig, var rädd att inte hitta till caféet, men hann köpa ett par skor under den tiden. Och sedan då.... Premiären!!!! Ett ord: mästerlig. Jag och Henrik satt båda och log som två fåntrattar under början, och under resten satt jag - helt allvarligt - med gåshud. Det var jättebra stämning, folk både applåderade och var utklädda! Kände mig som ett dåligt fan när personen bredvid mig hade Ravelclawdräkt. Vid nästa premiär ska jag ta mig tusan ha mantel! Ska boka nya biljetter inom några veckor och se den en gång till!


Henkisen på thai/sushi-stället innan bion. Känns som om jag jämt är där! Igår åt vi kycklig i röd curry med kokosmjölk och ris.

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0